Phuket

18 januari 2019 - Karon, Thailand

En daar zijn we dan, na een lange busrit in Phuket aangekomen. Hier blijven we de komende 4 nachten voordat we weer naar huis gaan. Het resort waar we verblijven is mega groot. Wij slapen in het 5e gebouw op 5 hoog. Ook de kamer is wel 2x zo groot als de vorige. Vanaf het balkon kunnen we nog net een stukje van het hoofd van een grote buhda zien bovenop de berg. Onderons de zwembaden en eettentjes.

Vanavond nog een laatste keer op pad met onze reisleider Jack. Morgen gaat het weer naar zijn huis in Chiang Mai. Wij hebben een paar rustige dagen voor de boeg...denk ik haha.

Jack heeft ons meegenomen naar het nachtleven van Phuket, het red light district. Vol met ladyboys, knalharde muziek en neonverlichting. Ze proberen je de nachtclubs in te lokken met special offers, ja ja....🤣🤣.

Met zn allen spreken we bij een bar en drinken nog wat op de laatste avond van Jack. We zullen hem missen, want hij was niet alleen een enorme kletsmajoor, hij gaf ook veel tips en regelde alle uitjes voor ons.

Nu moeten we het verder zelf gaan uitzoeken, gaat vast lukken!