Op naar Thailand!

30 december 2018 - Hoorn, Nederland

Op 8 september zijn we naar het reisburo gegaan in Hoorn om onze eerste echte grote reis te boeken naar Thailand.

Inge en Chris willen ook graag mee en na het uitpuzzelen wat de beste reisperiode is, wordt het 8 januari 2019!

Ilse van het reisburo heeft verteld, dat we pas 2 weken vtv zekerheid hebben of de reis doorgaat, dat wordt nog ff spannend.

Ze adviseert ons om vaccinaties te halen voor DTP en Hepatitus A /B en malaria pillen mee te nemen.

Half december hebben we de vaccinaties gehaald bij de GGD in Hoorn en nu komt het echt dichterbij. Inge en Chris hebben de vaccinaties al eerder gekregen ivm hun werk.

Gister 29 december hebben we de tickets gehaald. Geen ouderwetse tickets, maar simpele E-tickets. Met alleen het paspoort kan je zo al inchecken, net zoals onze trips naar Rome en Athene en Venetië.

Er gaan zo'n 32 andere reizigers mee, dus het is nu zeker dat het doorgaat.

1. Pieter:
    30 december 2018
    Dat wordt spannend!
  2. Alida de Vries:
    30 december 2018
    Dat denk ik ook dat het erg spannend is!!!
  3. Frans Schutte:
    31 december 2018
    Wie verre reizen doet,kan veel verhalen ! ,ik ben benieuwd naar het reisverslag van jullie ,dus er is werk aan de winkel !!
  4. Kreuk:
    3 januari 2019
    Hallo?
  5. Anja de Nijs:
    7 januari 2019
    Fijn dat het weer geen spelbreker is en jullie gewoon op reis kunnen. Leuk om het thuis een beetje te volgen. Goede reis en heel veel plezier!
  6. Jure Bekking:
    8 januari 2019
    Gelukkig vertrekken jullie morgen pas 22.00 is de storm over en hebben jullie hopelijk geen vertraging.
    Zal voor jullie duimen😀
  7. Nancy: