Zoveel gedaan en beleefd.

14 januari 2019 - Khlong Sok, Thailand

Inmiddels is het alweer maandag. De dagen zijn zo gevuld met mooie indrukken en belevenissen, dat er weinig tijd overblijft om te nixen.

Onze groep is heel gevarieerd in leeftijd, maar we kunnen het allemaal goed met elkaar vinden. Bovenverwachting, bijna iedereen doet dan ook mee aan de excursies.

Vanmorgen hebben we gekanood hier in de rivier bij onze verblijven.

Iedere kano kreeg een eigen roeier mee. Onderweg wezen ze ons op slangen, zwart met gele strepen en aapjes hoog in de bomen. Wat een prachtige natuur, rotspartijen en overal bamboe. Heel indrukwekkend allemaal. We hebben heerlijk gedobberd en genoten van al dat moois. Gister hebben we ook veel gezien en gedaan. Om half 9 stonden de busjes klaar voor een boottochtje, grotten bezoeken en een klim en klauterpartij de berg op. Ook daar in het meer konden we kanoen en zwemmen. Ondertussen blijft het ruim 30 graden, maar we beginnen er inmiddels aan te wennen. Steeds nieuwe waterflesjes kopen en lekker eten.

Het tochtje met de tubes ( grote zwembanden) was ook superleuk. Lekker de Sok rivier af dobberen en de vissen onder je zien zwemmen. Wat een joekels, geen idee wat het voor soort was, maar groot waren ze wel. Zo kunnen we iedere dag meedoen aan extra excursies maar het hoeft niet. Ergens willen we zoveel mogelijk zien van dit Khao Sok park, dus doen we  bijna overal aan mee.

Gisteravond even geen noedels en rijst gegeten maar een lekkere pizza, spaghetti en kippenpootjes.

Voor 500 Baht hadden we een hele maaltijd met ijsje toe. Omgerekend is dit 15 euro voor 2 personen. Haha hier kunnen met ons vakantiebudget nog wel even blijven. In Rome betaal je dat voor 2 glazen wijn al!

Onze lodge in het park is echt te leuk.

1. Els Benrath:
    14 januari 2019