James Bond eiland

15 januari 2019 - Ko Panyi, Thailand

Vandaag gaan we op weg naar het James Bond eiland Phanga.

Ze hebben er wel een toeristische trekpleister van gemaakt. Maar eerlijk is eerlijk, het is hier prachtig. Een lange rit met bus en boot , maar we worden beloond met veel natuurschoon. Iedereen schiet zn plaatjes en filmt er lustig op los. Ik ook natuurlijk. Rotspartijen midden in het water( Phang Nga) en veel groen op de eilandjes. Als lunch weer een lading kip, soep, rijst, groente en vis. Echt zoveel, we komen  straks als dikke buddha's weer thuis🤔.

Na een lange bustocht zijn we op ons volgende adres aangekomen. Deze keer in Krabi, gezellige drukte aan zee met een lange bouvelaer vol eettentjes, bars ,supermarkten.

Weer een luxe hotelcomplex en allemaal losse appartementjes. Het is hier opgeknapt na de tsunami van 2004. Er hangen ook waarschuwingsbordjes op de muren. Bij een tsunami naar een hoog punt gaan. Gelukkig zijn ze er nu goed op voorbereid. Ons kan weinig gebeuren!

Na het zwemmen een hap Thais eten en een rondje boulevard.

Morgen gaan we snorkelen, nu op tijd gaan snurken!

1. Anja de Nijs:
    15 januari 2019
    Ha reizigers, wat een leuke verhalen en mooie foto's. (Zit nog niet zoveel achter de computer, heb alles nu in 1 x gelezen.) Combi van drukte Bangkok en bijzondere dingen te zien/beleven en prachtige natuur doet me denken aan Indonesië. Maar Thailand heeft z'n specifieke bijzonderheden. Vandaag het James Bond-eiland, ben benieuwd :o) Heel veel plezier en genieten! Ik lees het weer verder. Groetjes uit Holland ;o)
  2. Frans Schutte:
    15 januari 2019
    Het kan niet op,geweldig zo n vakantie !